torsdag 4 april 2013

Dagbok


2008 31 Maj [22:43]

Igår var det som sagt kort dag på kursen.
Gjorde typ inte nått speciellt,hjälpte andra med datorerna.
Ulf hade skrivit en skum kod på tavlan,med konstiga tecken,som vi skulle gissa vad det var,den enda som kunde se vad tecknen var för något,var jag,var bara siffrorna 1-9 skriva med spegelvänt också.
Så det fick jag mycket beröm för.

Sen på eftermiddagen ringde Filterpimp & frågade om jag ville ut & cykla,visst sa jag.
Vi var ute i 2 timmars cykling,i 25-30c i skuggan,fast vi var i solen,blev nästan 2mil för mig,rätt bra,man var som en död häst sen,helt genomsvettig & trött.

Sen var vi på Coop & handlade lite.
Gick omkring där i över 2 timmar & flummade.
Var skoj,fast man var rätt trött efter cyklingen & värmen.

Idag var jag i Munkedal en sväng,tvätta bilen,sola & äta typ.
Sen var det Porsche utställning på torget.
7 bilar kom,snygga bilar,från gamla Carrera till GT3 modeller.
Lånade morsans kamera & tog några bilder,hade även med mig den 15” skärmen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar