onsdag 10 april 2013

Dagbok


2008 03 Juni [07:14]

Metall kom igår & pratade lite,mycket information.
Men mer jobb under dagen var det inte.
Var en super varm dag på kvällen,lär nog vara samma idag.
Manpower kommer & pratar.
Om det inte blir gjort nått mer så ska jag försöka smita tidigare.

Ska ut till Eva efter kursen,ska försöka installera stereo i hennes Fiat.
Det blir från grunden med ström till cdspelaren,försöka få plats med högtalare framme nånstanns & 6*9” i hatthyllan bak.
Blir en utmaning,men kul hoppas jag.

Diskanterna jag vann för 12:- kostade bara 33:- mer i frakt,fast sen var dom skrymmande,så dom lär ha kostat mer,kanske så säljaren gick back på dom.
Men dom är skickade iallafall.
Få se var jag ska ha dom,har inga datorhögtalare nu,då jag tog bort mina 6*9”or därifrån.
Så om jag bygger med ett par basar & den diskanten,om den låter bra,annars får jag skaffa hela andra högtalare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar