fredag 18 januari 2013

Dagbok


2008 9 Maj [07:18]

Var ett litet glapp på ett par här.
Kvällen den 6.te hände inget,bara såg på film typ.

Den 7:de slutade jag halv 11,var färdig med allt,så jag åkte ut till Munkedal direkt.

Köpte med mig en glasstårta som vi åt senare.

Försökte fixa gräsklipparen men en rem var för lång,fixade det temporärt så jag kunde klippa iallafall halva gräsmattan.

Senare på kvällen när jag stod på Kvistrum på stopplinjen,kom det en ambulans bredvid mig,den frågade om jag kunde varva lite,vilket man gjorde,så dom gav tummen upp till mig,& sa att det inte är ofta man ser en Dakota.
Sen åkte jag hem & gjorde inget speciellt,var trött & lite solbränd.

Igår den 8:de,var en seg dag på kursen,jag var inte många sekunder från att somna på bordet.
Men efteråt hjälpte jag till med datorerna.
Senare var jag & Filterpimp på en lång cruising i stan på nästan 2 timmar,riktigt skoj,bara glida omkring sakta i solen.

Fick även närvaro rapporten påskriven & ivägskickad på lunchen.
Dom 3 papperna jag gjorde på kvällen efter jag kom hem från Munkedal,dvs personligt brev,en kort CV & så,var bra gjort sa dom.
Mycket information där.
Men han tyckte att om jag ska ha praktik inom bilindustrin att jag borde ha praktik på en verkstad.
Ulf nämnde Boxhult bilverkstad,jag skulle fundera över helgen på det,då jag inte officiellt har jobbat med bilar sen gymnasiet för 10 år sen.

Idag blir det kort dag,vi ska sluta runt 11,vet inte vad jag ska göra hemma efter det.
Kanske ringa BRL,om blåa fält i projektorn igen,& kanske åka ut med den.

Kanske ut & cruisa igen med Filterpimp,fast med Opeln då.
Åka till nån strand eller så & bara snacka lite.

Men nu är det dags att vakna & gå upp till den korta kursen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar