söndag 23 december 2012

Dagbok


2008 5 Maj [07:19]

Blev ingen promenad direkt igår,vi åkte ut med Terranon,gillar den bilen,så stor & maffig.
Vi körde uppför den branta backen vi filmade med Opeln & Forden,han la in lågväxeln & 4WD & startade på 2an.
Inga problem alls,han kunde gasa som fan uppför,var riktigt ballt,måste hitta fler såna vägar.

Senare var vi till Torp & handlade lite.
Jag handlade bara med dom 100:- jag fick av farsan för att ha hjälpt han med huset,så jag gick inte back nått typ.
Coop var vi på & efter det Öb där jag köpte inget förutom en billig chokladask.
Sedan var vi på Willys & där köpte jag absolut inget.

Senare höll jag på hela kvällen & efter 3 försök med musikvideon var den färdig.
Blev riktigt bra,för att synka med bilder så.
Det gör man säkert igen med nån låt,med bilder eller med riktig video.

3 timmar tog handlingen igår,skoj.
Vid en stund senare började det ösregna här men inte hos Filterpimp tydligen,väldigt lokalt.
Men skadade inte med lite regn efter en sån varm go helg.

Nu ska jag snart göra mig färdig för kursen,undrar vad det blir idag,hoppas på många uppgifter som jag gör bra som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar