måndag 3 december 2012

Dagbok


2008 4 Maj [07:58]

Igår var en lyckad dag,soligt & varmt.
Istället för promenad blev det Munkedal.
Tog några kort på bilen på vägen dit,& sedan hade jag en MG cabbe bil bakom oss på vägen,så man drog på litegranna i kurvorna,var skoj men väldigt otäckt pga gamla kassa däck & mjuk bil,men tror han fick kämpa också för att ha samma fart.

När jag kom fram så var inte föräldrarna hemma,men jag hade nyckel & visste var vattenslang & schampoo var nånstans,så jag klarade mig med att tvätta bilen först överallt med avfettning,det behövdes.
Tror inte jag tvättat den förr,& sen över allt med schampoo.

Blev bra,lacken blev inte så matt längre.

Sen kom föräldrarna ca:2 timmar senare,när jag satt ute i solen med några serietidningar.

Sen var det mat & så fick jag hjälpa till med husbygget lite,klättra på stegar & hålla saker & skruva.

Dom kromade täckbrickorna var inte för små till Mantans antennhål,vilket var bra.
Kommer bli bra med dom där,istället för antennen & ett hål på andra sidan där vatten kan komma in.

Tydligen fick Filterpimp låna Terranon nu,ska nog övertala han att han behöver ut idag.

Jag var i Munkedal rätt länge,6-7 timmar,började bli kallt i skuggan på kvällen i mina jeans shorts,kul & visa upp mina muskelben från cyklingen.
Plus att jag kanske fick nån sol på dom,synd att det inte var lite varmare & blåste mindre,då kunde man tagit av sig t-shirten också,men men,dröjer nog inte långt innan den värmen kommer på allvar.

Vad står på schemat idag?
Vet inte än,kanske den promenaden.
Eller tänka fram bilder till musikvideo.
Eller lite handling kanske.
Inget planerat än,kanske blir nåt helt annat idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar