onsdag 7 november 2012

Dagbok


2008 2 Maj [09:03]

Blev inget speciellt gjort igår.
Trodde Filterpimp & jag kunde hitta på något,men han sov 14 timmar,säkert skönt för han,men för mig som redan hade varit uppe sen kl 7 på morgonen & hade gjort allt redan innan han vaknade,såsom sitta vid datorn,varit ute i garaget & skruvat fast ett vinkeljärn på lådan som håller fast batteriet,& sett på film.
Så var det inget kul för mig när han vaknade vid samma tid han brukar sluta jobbet på,då är hela dagen över tycker jag.

Så hela dagen var en djup depp dag.
Inget att hitta på,ingen att prata med,knappt nått att se på heller.

Idag blir det nog ingen skillnad,har ingen lust eller energi till nått alls,så tråkigt.

Pratade med Tessan nu,hon tyckte jag kunde komma dit senare,men jag vet inte.
Känner mig inte så social idag direkt.

Har inte lust att köra dit heller,känner mig så stel där,passar inte in.

Kanske om det torkar upp,så jag kan komma ut lite på cykel då.
Funderar då på cykla till Färgelandas Golfklubb,eller iallafall till korsningen där,Uddevalla,Färgelanda,Munkedal.

Och för att inte komma i sån dålig deppdag i dag igen,så tänkte jag skriva dom positiva sakerna som hände eller som jag gjort under veckan.

*I måndags kollade jag på en tum-ring på en butik på Torp.
Var ett äldre par som väntade på att betala en lampa,& dom hade numret efter mig.
Och jag visste att prova mig fram på ringarna kunde ta lite tid,så jag erbjöd min kundnummerlapp till dom,det var väldigt snällt,& jag fick bara vänta några minuter längre innan dom var färdiga.

*I tisdags hade vi personliga samtal på kursen,jag var först av alla,då jag redan var färdig med allt.
Ulf & Jon sa att jag varit & är,i främsta ledet,först färdig med uppgifter & frågar efter mer hela tiden.
Vilket dom tyckte var jättebra,visar på framförhållning inom arbetsuppgifter.

*I onsdags slutade jag väldigt tidigt,då jag var färdigt med allt.
Senare var jag & Filterpimp på Överby,var kul som vanligt,jag skulle iförsig inte ha så mycket,men kul att komma ut lite,även om det bara är till att handla.

*I torsdags monterade jag vinkeljärnet som sagt.
Nu är lådan still & även batteriet, stadigt är bra så inte batteriet glider omkring så att kablar kan lossna.

*I fredags(idag) ringde jag till Tessan,hon var glad att jag ringde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar