tisdag 13 november 2012

Dagbok


2008 3 Maj [08:47]

Oj oj oj vad ont jag har överallt.
Var ute på en extrem cykeltur igår.
Tog en tur till Färgelandas Golfklubb.
Totalt var jag ute i 2.20 timmar,& jag som var otränad cyklade 4.4 mil,helt ofattbart.
Nytt personbästa distans,& detta var inte totala inom en dag som det brukar vara,nu var det allt på en gång,förutom vanliga dricka-vatten pauser & hämta andan typ.

Har ingen aning om vad jag har tränat med,för att få sån styrka i benen nu,ingen mjölksyra heller.
Men är otroligt stolt över mig själv.

Annars hände inget speciellt igår,var en lugn dag både på förmiddag & kvällen.

Jag & Filterpimp pratade lite löst om att ta nån promenad idag,men vet ej när han vaknar,som vanligt,eller när han vill ut.
Visserligen hade han tvätt-tid 16:00,så innan dess kanske.

Förutom det har jag inget planerat,kanske man skulle till Munkedal idag,med lite tvätt,& kan tvätta bilen,& kanske Filterpimp kan hämta Nissan bilen som han ska få låna,det blir kul med den bilen,stor & maffig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar