måndag 5 november 2012

Dagbok

Här kommer jag med vissa mellanrum lägga upp texter från några år sedan,då jag skrev ner vad som hände i mitt liv:


2008 1 Maj [07:15]

Efter att ha vaknat för tidigt,så lyckades jag somna om,till en tid av 6 timmars sömn,vilket är ok,med tanke på att jag inte kom i säng innan kl 01.

Liten lätt huvudvärk av törst tror jag.
Inte mycket att bry sig om innan jag får nån vätska i mig.

Annars mår jag rätt ok ändå idag.
Hade en lång (3.5h) handlingspass igår,på Överby med Filterpimp.
Testade stereon på vägen,& är hur nöjd som helst, mycket effekt för väldigt lite pengar.
Så nu längtar man tills man kan köpa ett steg till strokern.

Vet inte än vad jag ska göra idag,absolut inget planerat,butiker är typ stängda idag,& jag har ca:600:- att leva på i 3 veckor.
Vet inte hur det ska gå...
Men det löser sig på nått sätt.

Vad man kan göra idag:
Promenera
Cykla
Sketcha på nån rolig film att filma
Tvätta bilen (kräver Munkedal då)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar