torsdag 19 maj 2011

Projekt Lejf

Nu när baslådan är helt färdig,så tänkte jag dra lite kablar i bilen till slutsteget.
Men hittade en eftermonterad kabel från batteriet,in i kupén,under tröskellisten..hmm..
Följde den bak till under baksätet,där låg den ihoprullad,med en jordkabel,remote & lågnivå kablar..woohoo :)
Koppla in allt på steget,& in bakom stereon,kopplade även så jag kan ha på stereon utan att ha på tändningen,& allt funkade ). baslådan hörs litegranna & ger mer fyllighet i ljudet,precis som jag ville :)

Inte direkt som Hondan med Stroker 18" basen,som jag demade för en arbetskompis,han blev något sugen på att bygga stereo i sin bil :P (inte mitt fel alls!) Men stereon där är på gång att bli isärplockad..

Draget har kommit på bilen med.

Annars inte så mycket nytt,får lite söta bäbisbilder på mobilen ibland :) Bäbis & mamman ska nog flytta från BB imorrn verkar det som )

5 kommentarer:

  1. innan du river ur strokern skulle ja vilja provlyssnaa aldrig hört den :D

    SvaraRadera
  2. För sent,har kopplat ur framsystem steget,& batteriet,& massa kablar,Har kanske kanske en köpare på basen & stegen,hoppas att ja får sålt det )

    SvaraRadera
  3. funkar din mejl nu?

    SvaraRadera
  4. Min mail har väl alltid funkat?

    SvaraRadera