torsdag 17 februari 2011

Presenter..

Fick idag på posten 10st 6 volts BA15s glödlampor..& 10st 6 volts BA9s glödlampor..dvs bromslampor/varselljus lampor & parkeringslampor..det borde räcka ett tag iaf.
Så nu är ena parkeringslampan bytt,den var inte trasig,bara skavd så den ej fick kontakt,(så nu är det felet fixat som besiktningen klagade på,för 15 månader sen :)..& varsel ljusen lyser som dom ska nu :)

Jag skrev en gång om Olivers tändstift,att det var svårt att hitta vilka man skulle ha till den,men Adcenter har Champion  RL82YC till Kadett A,det motsvarar NGK BPR6HS..frid & fröjd?..nja..i instruktionsboken står det faktiskt vilka tändstift man ska ha..nämligen AC42 F...uhm..vad det nu är för nått..men med lite sökande så hittade jag att dom motsvarar Champion L85..vilka motsvara NGK B6HS...rörigt?..jodu..men,till det lite roliga är att dom jag hade liggandes,Mantans gamla,som jag tog till Kadetten,var faktiskt NGK BPR6HS,så då borde dom inte vara så långt borta mot vad det ska vara :)..får duga nu iaf )

Så vad är det här med presenter undrar ni?
Jo,Oliver fyller 45 år på Måndag,då blir det tårta i Munkedal,dom som vill får komma (efter kl 17)   ;)
Så idag beställde jag lite saker till Oliver,..nej,skriver inte vad det är,ifall Oliver läser här,,& nej,var ej från tradera,utan nya saker från en riktig butik ),,(kanske nämt den här idag)..& nej,,inga tändstift. :P

2 kommentarer: