måndag 25 januari 2016

Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 40....
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ingen..
3. Hur lång är du? 180 ståtliga centimeter )
4. Vilken är den senaste filmen du sett? American Ultra..handlade om en pundare,som igentligen var ett hemligt experiment & var värsta stridskunnig när han blev "aktiverad"..
5. Vem ringde du senast? Bonden..
6. Vem ringde dig senast? Chefen.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Grattis,skulle varit bra med fler nollor"
9. Var dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta..
10. När såg du senast din mamma? Snart ett år sen :(
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du i dag? Runt 7-tiden tror jag.
13. Vilken är din favorit julsång? Har ingen favorit direkt.
14. Vilken är din favoritplats? Vet faktiskt inte.
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I nått eget hus med familj,& massa roliga fordon :)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Minns inte, mörker kanske?
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jag skrattar hela tiden :)
19. Hur stor är din säng? Vanlig 90-säng.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En stationär som är igång hela tiden,& en laptop som också är igång hela tiden (till projektorn) (plus massa datorer som är lite varstanns..)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Ingen kommentar ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? Bara en )
23. Hur många landskap har du bott i? Hmm..tror det bara är ett.
24. Vilka städer har du bott i? Munkedal,Brastad,Uddevalla & Högsäter
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, gillar inte att trampa på saker utan strumpor.
26. Är du social? Beror på vilket humör & omgivning jag är i )
27. Vilken är din favoritglass? Den som är närmast :P
28. Vilken är din favoritefterrätt? Mer mat )
29. Tycker du om kinamat? Tror inte det.
30. Tycker du om kaffe? Inte dumt,blir oftast bara jobbet jag dricker.
31. Vad dricker du till frukost? Stort glas Oboy & ett litet glas Juice med Multipulver i.
32. Sover du på någon särskild sida? Ovansidan på sängen?
33. Kan du spela poker? Vanlig poker,inte sån hokus pokus poker .
34. Tycker du om att mysa/kela? Såklart, vem gillar inte det? :)
35. Är du en beroendemänniska? Kanske,men bryter nog av det när det börjar bli tråkigt & för "vanligt" isåfall.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte på rak arm iaf.
37. Vill du ha barn? Det kan nog hända,längre fram då.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska då
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nepp.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Tar min Jacuzzi då ;)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Saker & bilstereoprylar )
42. Äger du dyrbara smycken? Knappast.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Ser inte på tv alls.
44. Kan du rulla med tungan? Ja.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Tyvärr är alla mina vänner skittråkiga.. Haha nej jag skojar, jag vet inte alla är roliga på olika vis :)
46. Sover du med gosedjur? Nope.
47. Vad har du för ringsignal? Black & Yellow.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Har en Super Mario 2 tröja här,som jag hade i mellanstadiet.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Bio presentkort.
50. Flirtar du mycket? Tror inte det??
51. Kan du byta olja på bilen? Självklart!! Kan inte alla det?
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej men det var väldigt nära.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Vet inte vad dom heter,läser mest bara på rasterna på jobbet.
54. Läser du dagstidningen? Metro.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope.
56. Dansar du i bilen? Eh..ne..
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lyssnar inte på radio.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hittar inget nerskrivet här )
59. När var du i kyrkan senast? Ett år sen..
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Minns inte.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En eller två nätter,när jag & kompisen campade på gräsmattan hemma,med elkabel in i tältet så vi kunde spela tvspel där ;)
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Vet inte.
63. Vad lyssnar du på just nu? Väldigt blandat.
64. Har du varit med i tidningen? Bara nämnd i Bilsport en gång.
65. Vad är det konstigaste du ätit? Har säkert ätit nån tomat eller svamp nån gång :D
66. Vem såg dig naken senast? Ingen kommentar )
67. Vad är det för färg på din tandborste? Blå & vit )
68. Hur imponerar man på dig? Försök du gärna )
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Då vill jag nog inte prata med nån i telefon.
70. Har du någon piercing? Yes, i öronen.
71. Din största vinst? Vann nyss 60kr :)
72. Civilstånd? Singel & sökande.
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? mr-nonplus.blogspot.se  pogdesign.co.uk/cat  Rarat.org  opelsportclub.com/forum  bilstereoforum.se  hotmail.com
75. Ångrar du någonting du gjort? Nope, känns ju onödigt när man inte kan göra något åt det. Tror att man gör misstag för att lära sig av dom.
76. Hur gammal är din pappa? 74 ½..
77. Vilket är ditt drömjobb? Vet inte.
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Nej faktiskt inte, eller jo okej flytta men det kommer ske såfort jag hittar något bra.
79. Vad har du haft för husdjur? Inga.
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? 1,Har en bastu som jag aldrig använt förutom som förråd,2,vattnet frös under huset i fredags,fick värma det med en kupévärmare ett litet tag,3,har nagellack i badrumsskåpet.
81. Svär du ofta? Nej det tycker jag inte, jag kanska kan använda ord som ”fan”. Men jag tycker det är lite  trashigt att svära mycket..
82. Sverige när det är som bäst? Sommaren, juli och augusti för då är det som varmast.
83. Kan du åka slalom? Tror inte det.
84. Vad har du ätit i dag? 4st varma mackor till frukost,sen chips med dipp & kinderägg :P
85. Vad har du för utbildning? Personbilsreparatör.
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina armar.
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mina fötter.
88. Vilken är din bästa egenskap? Jag är rolig och jag är väldigt envis.
89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag är för bra på allt..Blir tråkigt i längden ;)
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Vet faktiskt inte vilka..
91. Saknar du någon? Inte just nu.
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Nja..
93. Vad gör dig ledsen? När livet är orättvist
94. Vad gör dig glad? Bra musik,bra filmer,ingen stress.
95. Har du varit gift eller förlovad? Förlovad,ja.
96. Vad ska du göra i helgen? Till helgen kommer jag förhoppningsvis ta det lugnt hemma.
97. Vad är det knasigaste du gjort? Svarat på denna listan?..haha,vet inte.
98. Vad har du för laster? Somnar tidigt.
99. Vem är din förebild? Vet inte.
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Gå & lägga mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar