söndag 4 december 2022

Vårdcentralen

I förrgår hade jag en koll på vårdcentralen,för blodtrycket.

Har under ca ett års tid haft högt blodtryck & testat olika mediciner.

Så för nån månad sen fick jag testat nån ny sort medicin,så det var dags att kolla om den gjorde det den skulle.

Hade tid kl 8:30.

Men jag gick upp som vanligt 05.15,fixade iordning allt jag skulle göra,& åkte hemifrån 06:30,för att inte störa dom andras rutiner här hemma.

Nu tar det inte så lång tid att köra dit jag skulle,så jag åkte till kyrkan & satt där i bilen en stund,sov även lite med,då det var mörkt & lite regnigt.

Så klockan 8:30 var jag framme i kassan,betalade & fick gå in i ett annat väntrum,där fick jag vänta i 20 minuter.

Sen kom en sköterska & hämtade in mig i ett rum,där jag fick sitta i 10 minuter till,sen tog hon testet som tog en minut,sen var jag färdig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar