söndag 11 december 2022

Roadtrip

Japp,då var det dags igen för en utflykt,Vänern Runt :)
Bilen för i år,var Corsan.
Lite snö fanns det här & där,men inget på vägarna.
Ett stopp i Säffle.

Det blev en Big Tasty Bacon burgare )
Ett stopp på Bergvik,rätt mycket folk,jag var inte inne i så många butiker då jag hade andra ärenden som var roligare,(BRL i Karlstad)

On the road.
Vänern.


En kyrka.
En kyrka till.
Jag :)

Tog ett stopp på Överby också,för att äta,blev nått fel när jag beställa maten på skärmen,(fick inget kvitto eller nummer på maten)så efter att ha väntat i 40 minuter så frågade jag efter min mat,då hade inte beställningen kommit fram ordentligt från skärmen till deras system,även om dom kunde se att den var beställd.
Sen var dom snabba med maten,& jag var väldigt hungrig & trött efter min 45 mils resa.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar