fredag 28 februari 2020

Roadtrip

För ett tag sen var jag & K till Ullared,med buss )
Åkte tidigt till Vänersborg central
Audin fick vara uppe tidigt )
Ena torkarbladet flög av bilen när jag körde,så sista biten kunde jag inte vifta bort regnet på rutan,spännande värre )
Tokstollarna )
Selfie
Bussresa.
Vi fick äta direkt när vi kom fram,åt en American Steakhouse Melt sub.
Valde sen denna vagnen.
Vilket är ett modelltåg i skala H0
På väg in.
Finns fortfarande att köpa..
Jag & Ola-Conny )
Snell hund..
Hade med mig en annan mobil,så med Gekås Wifi,kunde jag pokemona på den utan att slösa batteri på min vanliga mobil.
Så här ser man ut efter en dag på Ullared )
Vissa försöker vinna guldpalmen,men den går även att köpa.
Fina färger på högtalarna )
Tror den skylten sitter fel,tror ingen har sånt avlång reserhjulsbalja..
Högtalare.

Kladdkaka fria,frigående kladdkakor eller ?
Lite lunch,potatisklyftor med kyckling )
På bussen hem.
Vänersborg central

Så vad blev köpt för ca:2000kr då?
Modellmotorcykel.
Mariokart monopol
Motorolja,bilschampoo & diverse sprayburkar.
Lemon poppy.
Coca cola kalsingar.
Godis.
Kalle anka pockets.
dvd filmer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar