söndag 31 december 2017

Gott nytt år

Gott nytt år på er alla!
Hoppas ni har det trevligt denna kvällen,jag & K är nog på väg till Karlstad till hotell på eftermiddan :P
Sär kommer en liten minneskavalkad )
Big meet
Fick bytt bort Puch Montanan mot en Yamaha DT 50 MX med massa extra delar )
Oliver på Backamo
Jag till Ullared )
Jag till Säffle )
Audin i Säffle )
Oliver på Melleruds marknad
Jag på Uddevalla rallyt )
Oliver på Uddevalla rallyt
Audin på Sunnanå hamn bilträff
Oliver på Sunnanå hamn bilträff
Audin på Slussträffen
Oliver på Ljungskile bilträff,där jag fick leda cruisingen genom stan )
Oliver på Slussträffen

Fick ihop såpass mycket delar så den toma ramen till Yamahan gick att köra med )
Jag i Falköping )
Jag i Falköping igen )
H låtsas köra tävlingsmotorcykel eller nått )
K är vacker )
H lägger tillbaka löven på marken )
K stagar upp en lyktstolpe )
Jag & K på väg till Ullared )
Oliver & K på Sunnanå hamn bilträff )
Jag på Monster race i Ed
Audin på Monster race i Ed
Oliver på Munkedals bilträff
Jag & en donout )
Oliver på Färgelanda bilträff
Oliver på Råggärd bilträff
Oliver på Bångens bilträff
Subarun & Abby )
Efter en tältresa blev det då inköp av en Cabby 470 -85
Mantan startas upp )

Subarun såldes 
Jag på kommande semesterresa )
K lagar frukost )
Oliver på Färgelanda bilträff
K spänd inför husvagnsresa till Karlstad )
Audin med husvagn i Ed

Bring it on 2018!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar