fredag 20 november 2015

Ullared

Jag var för ett tag sen på Ullared,för femte gången i år :)
 On the road,notera att det inte är mitt i natten som annars )
 Fin himmel )
 Var kolossalt med folk & bilar!
Fick parkera låååångt bort.
 Ehm..trevlig dekal?
 Tog denna kundvagnen.
Vilket är såklart Skatteverkets ansökan,justering till bilförmån!

 Snell hest
 Första inköpet,en ficklampa.
 Jag följde det rådet som var på ryggen.
Man kunde inte gå långt,utan man fick följa strömmen med folk,helt sjukt var det.
 Se här,dom har ryckt upp sig..massa vinylskivor!

Var så mycket bilar när jag skulle åka,så det var t.om en i en bil som frågade om jag var på väg till bilen & skulle åka iväg,så hon kunde ta min parkering!

 Tog en sväng till Mandys Diner
 Var enda besökaren där ett bra tag )
 Tog en Cadillac burgare ..Mums! )
 On the road again..

Bilen nöjde sig med låga 0.68 liter per mil,därför fick den Shell V-power (98-oktan) när jag kom hem,(kostade bara 30 öre mer per liter än vanlig 95 oktan på Preem.)

Så vad blev köpt för dom 1000:- som gick åt?
Här är lite:
 Motorolja.
 Kapskivor
 Slipskivor
 Silvertejp
 Pannlampa
 Ventilhattar.
 Ola-Connys limpa.
 Ullaredslimpan
 En burk kalsingar )
(Ingen bild på kalsingarna dock)
 Kalsingar med bil på )
 Shorts.
"I bet I can make you smile" kalsingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar