fredag 7 augusti 2015

Resan del 1

Som sagt så var jag & M på en liten resa..
Här kommer lite bilder från dom dagarna )
 Första anhalten..Kalmar..
41 mil & 6 timmar restid..phju..
 Lagom bilväder var det )
 My biggest fan.
 På en bensinmack nånstanns så kom en Ford GT40 (ser det ut som iaf)
 Framme vid Folkets Park i Kalmar,på deras tisdagsträff
 Vi väntar på att maten ska bli färdig,så såg jag denna:
Toyota Supra MKIV -94
 Annan utsikt var Vw försäljning )
Gissa vem som körde...
Där släpet står,där stod jag parkerad sist gång jag var här,sommaren 2010 (innan jag hade bloggen)
 Se,här är bildbevis..Ser ni den lilla svarta Honda Civicen där :)
 När tiden var framme så kom en hel del fordon :)
En rostmotivlackad Harley Davidson
 Opel Calibra V6 -96
 Kul märke )
 Ford Custom -50
Örreboda -88
(Underligaste namn hittills på en bil?)
 Chevrolet Bel Air -55
 Plymouth Special Sedan -46 

 Snabbast bil har störst varvräknare?

 Ford Thunderbird -66
 Väntar dom på kunder tro?
 Snygga emblem förr
 Barnstol
 "Till höger ser ni den gamla Ölandsbron.."..eller inte )
Där är den riktiga Ölandsbron.

Var fortsätter färden härnäst?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar