onsdag 28 januari 2015

Dagbok

2009 31 Oktober [20:24]

Igår höll vi på med morsans symaskin hela dagen, nu funkar den bra.

Idag var jag i Munkedal & bytte till dubbdäck, nu gick bilen stabilare, den drog inte snett eller skakade som den gjorde innan.

När jag tankade bilen var den en som frågade om jag hade startkablar, vilket jag hade, så vi kopplade ihop bilarna, men hans bil startade inte ändå, var något annat fel, men han tackade flera gånger för hjälpen ändå.

Imorgon ska Henke & Stina flytta.
Kommer nog att vara fullt med folk där.

Nu är det knappt en månad kvar av praktiken & att jag blir anställd.
Sen efter det är det Jul igen, vet inte var vi ska vara i år, har absolut ingen lust att vara hos Anne såsom hon beter sig.

Fast jag har inte direkt någon lust med jul överhuvudtaget, & såklart inga pengar över ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar