onsdag 21 januari 2015

Dagbok

30 Oktober [05:00]

Mötet med Ewa Sund gick bra, hon är glad för att det verkar gå bra för mig, men det var nog sista gången jag träffade henne.

Förra fredagen körde jag till Göteborg till en Symaskinsmässa, med tillbehör.
Jag körde en Renault Modus -08, med 3 personer från jobbet.
Det var allt kul så, men det var inte så mycket för oss.

Den här veckan har jag varit ensam reparatör på jobbet, det har varit lite jobbigt, när man får leta efter allt då man inte vet var det är, men jag tycker det har gått bra ändå.

Igår morse var det halt ute på vägen.
Man gled lite i kurvorna & spann iväg.
Kanske får byta däck nu i helgen till dubbdäck.


Jag har morsans gamla symaskin på jobbet nu, få se om jag hinner fixa den idag, då den ena reparatören kommer dit, den andra kommer nog inte tillbaka i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar