torsdag 30 oktober 2014

Dagbok

2009 12 Juni [10:35]

På mors dag var nästan alla där,Henke åkte med mig,& sen när alla åkt,så tvättade jag bilen & testade polera med maskinen,funkade bra,sen när jag kom hem så vaxade jag för hand,så nu är bilen blank igen.

Förra torsdagen & fredagen var jag hos Ewa,jag & Kenneth satte in nya högtalare i Ewas Buick,6*9:or & ny cd spelare.
Vi fick ta isär överdelen av instrumentpanelen,& bytte ut troligen en original högtalare,& modda lite för att den nya högtalaren skulle få plats,var nog på millimetern.
Den under i hatthyllan fick vi dit bra med,& cd-spelaren byggde vi en liten trälåda till,& klädde den med svart tyg & satte fast kardborre-band under i mattan,blev riktigt bra & låter högt & bra,var rätt nöjd med det.

Köpte en riktig kabelskotång på Jula nu,så nu är man förberedd till nästa gång.

Nu har Donken sån drive med att man får snygga glas,som ser ut som cola-burkar,fick ett lime-grönt nu,väldigt snygga. Dom ska man nog samla på.

Igår var jag hos Klas hela kvällen,fick ominstallera Windows då det krånglade,lyckades spara på alla av Jasmines jobb & bilder,det var mycket bra,plus att nu slipper dom en ruta som dyker upp om att dom hade pirat windows.


Vann även en auktion igår,ett moderkort med en Athlon xp 2600+ processor,ska bara köpa minne till den sen,så kommer man ha en extra dator till film redigering eller sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar