onsdag 22 oktober 2014

Dagbok

2009 30 Maj [10:09]

Igår var jag till tandläkaren,för en operation av att ta bort en trasig visdomstand,men dom lyckades få ut den utan operation,blev bra mycket billigare då,lite över 200:- istället för runt tusing.
Så jag fick lite extra pengar över,så jag köpte Biltema dubbeltrissa polermaskin,ska bli kul & testa den,kanske imorgon på mors dag,när man ändå är i Munkedal.

Igår knackade Markus (grannen) på & ville snacka lite om bilstereo & så,vi var ute & bra stund & kollade & pratade om hans bil & så.
Sålde även dimljusen jag hade till han,väntar på pengarna nu bara.

Kim,han som hade Manta delar,hade lite saker jag behövde,så ska få tag i han & köpa delarna någon gång.

Gick åt mycket pengar igår på räkningar,& så fick jag lite pengar med,var lite arbetsdagar mellan min närvarotid.
Blir väldigt tufft pengar-mässigt,men men,det ordnar sig alltid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar