tisdag 12 augusti 2014

Dagbok

2009 16 Maj [18:14]

Igår på kvällen var jag & Filterpimp ute & körde & filmade igen,blev en grym film faktiskt.
Fast mina bromsar fadeade såpass mycket att det var svårt att få stopp på bilen.

Jag var ute & gick en sväng förut,först var det kallt & blåsigt,men blev varmare & man blev helt trött,fick iallafall lite sol på mig.

Dom kom inte med kylskåpet igår,så det får bli en helg till med fryst mjölk & så,det får man väl överleva,på tisdag ska jag till AMS iallafall,få se vad dom säger där.

Päronen skulle komma på måndag sa dom,då kanske jag kan låna lite pengar igen.

På grund av bakdäckets spricka på cykeln så gav slangen upp också,så den får jag byta med,vet inte när jag får pengar till det,då tandläkaren kommer kosta runt en tusing kanske,plus bilskatten,blir inte mycket pengar kvar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar