tisdag 5 augusti 2014

Dagbok

2009 15 Maj [13:18]

Kalaset hos morsan gick bra,många kom,men jag var där tidigt & åkte sist,så jag var trött,men Filterpimp ringde mig när jag åkte hem,han var på väg hem han med,så vi möttes på Torp,sen körde vi genom staden,sen hem & hämtade videokameran & vi körde & filmade rejs genom staden,blev rätt fräckt,fast i en lång kurva fick jag sånt rökmoln bakom mig igen,antagligen olja som trycks upp genom påfyllnadslocket,men tyvärr kom det inte med på filmen.

Mitt kylskåp har pajat,är som en frys där,mjölken blir till is & all annan vätska med.
I måndags kom en snubbe hit & kollade på det,kylet var från-85,så det ska bytas,dom sa denna veckan,men det tror jag inte.

Ekonomin är helt kass,inga pengar alls,måste låna mera,plus att bilskatten ska betalas nu.

Han som sålde moderkortet ville inte hjälpa alls,så han fick negativt omdöme på Tradera.


Väntar på pengar,100:- för 2par Rockford Fosgate diskanter,lite bra iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar