torsdag 27 mars 2014

Dagbok

2009 19 Januari [15:24]

Förra måndagen var jag & Henke & spelade bowling & käkade pizza,för jag var ändå i närheten & fick min lapp påskriven hos AMS.
Vi spelade i en timme,5 serier hann vi med,var väldigt jämnt hela tiden,riktigt skoj,& jag vann totalt.

Imorgon hade vi planerat att återuppta bowlingen,kanske med att vinna också.
Men blev ändrade planer,får bli ett akutbesök hos tandläkaren,usch,kommer göra ont & kosta massor,fick låna 2500:- av päronen nu.

Sålde mina Canton 8” nu,skickade iväg dom idag,betalade för ett grymt snyggt halsband idag så där gick jag plus minus noll.
Ska även sälja mina Happy Rave/Happy Hardcore skivor jag samlat på,men även bokat 8st Thunderdome skivor,kommer få komplett samling där,men går plus minus noll där med.

Får lönen nästa vecka,blir många räkningar också,typ Kadett försäkring på en tusing.

Nytt 2.kanals slutsteg i bilen,så nu är Lightning Audio 4-kanalaren till salu.

Fick lapp från Eva Sund,psykologen,att hon vill träffas den 27:de Januari,ska bli skoj,hon är trevlig.

Och den 5:te Februari ska jag träffa Anneli Oja,min handläggare på AMS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar