torsdag 23 januari 2014

Dagbok

2008 03 December [00:56]

3 veckor sen jag skrev här.
Jag hann bli gammal,Hipp Hipp Hurra för mig,28 år nu.
Föräldrarna & Henke kom på besök med tårta & så.

Dagen efter var jag & Filterpimp på en roadtrip till Knalleland i Borås.
Över 30 mil på 8 timmar & mycket kul var det.
Köpte väl inget speciellt så.

Var i Munkedal i måndags,sågade isär några gamla baslådor jag haft ståendes i många år.

Har även beställt nytt framsystem högtalare till bilen,2st Mutant XXX 6.5” kit,för 600:- st,så snart ska jag bygga om dörrarna till lite mer extremt ljud.

Annars funkar bilen bra nu,inget mer problem med torkarna & jag satt dit en lampa till instrumentbelysningen.
Funkar bra.


Filterpimp snackade om nån roadtrip till helgen,vet ej vart gps:sen tar oss,eller om det ens blir av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar