söndag 5 januari 2014

Dagbok

2008 11 November [11:15]

Hmmm,glömmer att skriva här,men så händer inget som man kan skriva om heller.

Var nere till AMS & fick min närvarolapp påskriven & ivägskickad,bra det.

Har troligen fixat torkarna-problemet med bilen,slipade lite på jordkontakten vid batteriet,& hittills har det funkat bra,nu är det bara att få dit en lampa till instrumenteringen.

I lördags var jag ute & cyklade en stund,exakt en timme var jag ute,2 mil blev det,rätt ok ändå för nån om är så otränad & pluffsig som jag är.

Morsans dator krånglar lite,total-hänger sig & går inte att starta upp igen,vet inte vad det kan vara,t-bord,ram,nätagg eller själva moderkortet.
Har några moderkorts auktioner på tradera som jag har koll på,kanske man kan få lite snabbare dator också för lite pengar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar