måndag 9 september 2013

Dagbok

2008 21 Juli [13:50]

I fredags körde jag mopeden till Munkedal,jag & farsan var till 5 verkstäder,för att kolla om dom kunde laga rost på Mantan,men icke.

Sen åkte jag hem & tog bilen till Torp,för att få ett blått glas,tänkte jag,men dom var nog slut,fick ett lila glas,som ska vara nästa veckas färg.

I lördags var jag & Filterpimp till Överby,för att få ett blått glas där,tänkte jag,men fick ett lila till.

Filterpimp köpte en gps för nästan 3000:-.
Som vi testade på hemvägen,funkade fint.

Vann även en auktion på ett pci gpu kort,kommer bli bra med det.

Igår var jag ute tidigt i garaget för typ 2 timmar.
Tog loss alla däcken & lackade bromsarna blåa,sen vaxade jag hela bilen & tog autosol på mopedens krom.
En stor rekond,kan man säga.


På mopeden sitter störtbågen på nu,& en tank matta jag gjorde själv i fredags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar