onsdag 4 september 2013

Dagbok

2008 18 Juli [06:57]

I tisdags köpte jag ny kedja,var till Klas & kapade den,var kvar där hela dagen & snackade typ.

I onsdags körde jag mopeden till Munkedal,& sen var vi till Ikea hela dagen,fick mig ett diskställ,badrumsmatta & 2 blåa glas från Donken,så nu får jag äta där en gång till denna veckan,då har jag 6st blåa glas.

Och igår var det en hel dag igen,var hos Klas hela dagen,bytte däck,slang & stötdämparbälgar.
Skruvade ner hela gaffeln,svetsade dit 2st bultar som hade gått av.
Ny olja i stötdämparna.
Och ingen obalans i däcket,som det har varit så länge jag haft den.

Fick köra Klas till Uddevalla,i hans svarta Golf,var annorlunda att köra så ny bil,även om den var 10 år gammal.


Idag händer nog inget,sov 12 timmar i natt,så trött var jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar