torsdag 11 juli 2013

Nya leksaker & inköp

 Kharisma provpåse,av ca:10 000stycken var iaf en med mitt namn på )
 Fick köpt en 6 kilos svart brandsläckare.
Men vaddå,säger nån,den väger juh mer än 6 kg,för man kan inte packa 2st med Posten Mypack..
Ne,helt rätt,pulvret väger 6kg,hela alltet över 10kg )
 En uppsättning Blaupunkt Velocity Vc 172 6.5" kit system.
 Gäsp,jaha,vad för kul med det?
 Vad sägs om 2 uppsättningar,en helt oanvänd också )
En original Volvo S40 vinge,ifall jag inte blir nöjd med min ombyggda Volvo 440 vinge.
Ännu ett smakpaket,denna gång med Kharisma & Jubileum kaffe-kapslar. 
 Av ca:30 000 stycken var iaf ett med mitt namn ;)
 Nya glas på Mcdonalds,ännu en orsak att besöka dom en gång i veckan (minst) för att få glas )
 Gotta collect them all!
En Phoenix Gold Octane-R ZR12D 12" bas
Men vaddå,säger ni,är det dubbla eller trippla anslutningar på den?
2stycken säger jag,den i mitten här kopplas 12 volt till,för att få konen att lysa upp hela tiden.
Nya högtalare framme i Sigge.
MTX Roadthunder RTC502 5.25" koaxialer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar