torsdag 6 juni 2013

Slussträffen Trollhättan

Igår var första träffen för i år för slussträffarna i Trollhättan.
Var bra väder,hade fällstol & satt i skuggan med kameran & softade )
 Volvo P1800

 Fiat 1100 De Luxe -59
 Vw Bubbla
 Citroen Ds 20 -70
 Citroen 2CV -81
 Volvo Amazon -67
 Ford Roaster -80
 Hundkoja
 Volvo 142 -69
 Supercat XLT -12
 Morris Minor -51
 Nissan GT-R Premium Edition -09
 Citroen SM -72
 Saab Monte Carlo 850 -66
 Engelsk Saab Turbo )
Porsche 911 Turbo Coupe -86
 (En bakdel som gjorde mig knäsvag iaf :P )
 Opel Kadett -75
 Åsa-Nisse var visst där..
 Bentley Arnage -99
(Vinden bråkade med mig när jag tog kort på flaggan)
 Ford Taunus 12M -64
 Saab 97 V4 Sonett -68
 Överexponerad Bild?
Eller hade dom verkligen en Volvo pickup inetsad i sidorutan?
Eller var det en spökbil(d)?
 Oliver!
 Puch Florida
 Live musikband.
Jag frågade om dom kunde nått med Rob Zombie..men neh....
 Kul kuriosa i hatthyllan på Fiaten(se tidigare bild)
En likadan fläkt till vänster som jag har,en keps & gammal kamera till höger.
 Hörde ägaren säga att skärmbreddarna var original tillval,
om man ville få dit 345! breda däck.
 De Tomaso Pantera -73
baklampor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar