tisdag 11 september 2012

Kursen

Vi var på en gård,där fanns ett älg-safari(såg några älgar),en kyrkogård(kanske samband med älgarna,vem vet) & en restaurang,(kanske samband med kyrkogården & älgarna,vem vet)
 Fin ingång
Nån som blev sugen?
Jag tar en av varje ;)
 En oskygg fågel som stod stilla när vi gick förbi.
Sånna här aktiviteter hade dom,klättra upp för stockar till 14 meters höjd.
Var inget direkt jag gjorde.
 I sovlokalen,utsikten från sängen,då jag & en till sov på "loftet",då rummen inte räckte till.
Sängen.
 Nån som inte kunde se att min mobil & en bordslampa satt i uttaget,utan rev ner allt,så min mobil inte blev laddad på morgonen.
Ja,det fanns fler uttag där.
Ja,hela uttaget gick sönder.
Jag hade skitont i ryggen efter att ha klättrat uppför en 4 meters vägg & sånna saker,suttit i en för mjuk soffa i 4 timmar medan dom föreläste.
På morgonen hade jag ännu ondare,nu vet jag varför.
Tältsängen var trasig precis i ländryggen,så tack vare det åkte jag hem,jag kunde inte vara med på nått ändå.
Tråkigare kurs får man leta efter,så som hämnd ringde jag till facket & ville säga upp medlemskapet(jag har ingen nytta av det ändå,då akassan inte gäller på mitt jobb,& går ej att dela på avgiften)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar