torsdag 30 augusti 2012

Trött!!

Charly ringer mig 1-2 gånger per dag,bara för att kolla mig,(fast vi inte får ta emot privata samtal på arbetstid) & ja,telefonräkningen blir hög.

När jag satt vid min dator igår kväll & satte upp lite annonser på tradera,för att försöka få in lite extra pengar,så kom hon in 3 gånger under den tiden & ville att jag skulle komma & se på datorn med henne.

Och inatt väckte hon mig mitt i natten & frågade om hon fick ligga bredvid mig,i min smala 90 säng,när hon har en 120 säng själv.
Så efter att knappt kunnat somna om igen,& nästan blivit urknuffad ur min egen säng,så har jag inte fått sovit nått alls i natt.
Trött som en gnu,somnade nästan i bilen på väg till jobbet.
Känner mig kvävd,får inte gå nånstanns,får inte göra nått själv alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar