lördag 30 juni 2012

Hedekas Veteranrally & Roadtrip

Vi var på väg till Hedekas bilrallyt & såg denna bilen på vägen,kanske går att köpa billigt :)

 Framme på rallyt,var många fina bilar.
 En fin Puch Dakota.
 Också en fin Puch Dakota,men med annan cylinder & säkert bra trimmad.
 Lotus Esprit 3
 Volvo 145 Express
 Porsche 911
 Volvo Amason
 Morris Minor
 Saab.
 Bubbla.
 Porsche 911 igen.
 Opel Kapitän
 Ford Galaxie 500
 Pontiac Trans Am
 Buick Roadmaster
 DKW Coupe Special
 Vauxhall Cresta
 En till Puch Dakota
 Husqvarna Silverpil
 Smidig bagagelucke-öppning.


 Men Charly,är inte det din tvilli...aj!..slå mig inte..sluta..
 När såg ni en Alvin TA 21 senast :)
 Fina överdragsplädar.
 Ingen kommentar :)
 Campingväska? :)
 Lilla Charly <3 :)
 Låg & fet :) (bilen alltså)
 Pontiac Bonneville.
 Opel Rekord
 Äsch,fastnade jag också..
 Snygga kläder såldes där med.
 Undrar från vilken planet dom får in tv-kanaler med den stora antennen...
 2st Amasoner kombis.
 BMW 635
 Nu var vi framme på Mcdonalds i Säffle,tog bilder från samma vinkel som jag har gjort tidigare på Vänern-rundan.
 I centrum hittade vi en godisbutik,& köpte 1kg lösgodis..var :) mums.
 På en parkering i Karlstad,otroligt häftig!
På Burger King åt jag denna,den var god.
Men va fan,jag var fortfarande hungrig,så jag köpte en sån här meny också :) Den var också god )
 Inköp på Bloms i Mellerud,ett par vita snitsiga jeans,pris 100:-.
Inköp på Bloms i Mellerud,ett par snygga snitsiga bruna skor,pris 75:-.

Blev en heldag,var ute över 9 timmar,35 mil körda med "Pärlan".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar