fredag 9 september 2011

Fredag

Efter att blivit klara med leveransen med Coca Cola pallar med 50 öres pant,så väntar vi på 1kr pant etiketter,kommer kanske på tisdag,så gjorde vi ett annat jobb,att tömma en 3mhöjd x 3mbred x 18mlång container med kartonger med jackor,som skulle sorteras i märke & färg,ca 12 olika versioner blev det,var en massa pallar..
Vi hade 3 dagar på oss att tömma den(då förstår ni hur jäkla många kartonger det var) men vi gjorde det på 4 timmar.
Sen ska dom gås igenom för stickkontroller för att dom kanske var mögliga & luktade illa,eller hade fläckar på sig..

Andra nyheter är att jag har beställt & betalt för 10 nya glödlampor till bromsljusen till Oliver,& sen vann jag ett Mutant slutsteg igår,som jag ska ha till basen i Lejf,& det steget jag har nu ska gå till framsystemet,( Ja,jag vet,jag sa att jag skulle ha ett enkelt ljudsystem i Volvo,höll rätt länge ändå,haha)
Sen är det bara bromsar som ska spännas upp sen kan jag besikta Oliver igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar