tisdag 13 september 2011

Förbannad så in i helvete!

*Texten nedanför innehåller en del svärord,bara så ni vet om det!*

Började med att imorse,när jag skulle backa bak bilen (Hondan),så var det så mörkt & dimma,så jag missade vändzonen,& backade in i ett berg!,krasch,bom jävla bang!.
Hopp,stötfångare gick in litegrann på ena sidan & ena dimljuset är bara ett minne blott! Jäkla skit!

Tidigt på dagen,strax efter kl 8,så kom en personalansvarig & sa "jag har ett annat jobb åt dig"..öh,jaha,vaddå? sa jag."Jo,dom på Friberg(ett tryckeri) behöver extra folk".jahopp,sa jag,dit vill jag inte,jag har lämnat den branchen bakom mig för 5 år sen.
Sen försökte hon övertala mig att det bara blir denna veckan & så..men jag sa nej.
Då gick hon iväg,sur för hon inte fick som hon ville..
Sen kom en chef till mig,& sa att det här på Friberg,du ska dit idag. Öh,ne,jag vill inte till det stället..jo,du SKA dit,efter frukost,sa han. grr!

Så han tvingade mig att åka dit & jobba,enformiga jobb,tunga & mycke vridningar,precis sånt som jag INTE ska jobba med!
Så nu har jag jäkligt ont i ryggen,kom knappt ur bilen sen!.
Så detta ska jag ta upp med min riktiga chef imornn,är så jävla förbannad att dom inte lyssnar på mig,bara kör över folk så!.
Skärper dom sig inte kan dom ta sitt jävla jobb & köra upp nånstanns!!!!!!!

1 kommentar:

  1. ta med lillan o bjud på lite spya!!sen kan du komma hem o vara pappaledig!

    SvaraRadera