torsdag 13 januari 2011

Torsdag på jobbet

Jag fick ta firmans Opel (yeah) & åka till Torp för att handla lite på Jula.
10 liters målarfärg,rollerset & en spackelspade.
Passande även på att äta min frukost på Mc donalds,vem kan motstå en Mac Grande Meny,med taco pulver på pommes fritsen,) visserligen bara andra gången denna veckan jag ätit där,igår blev det en pizza till lunch,som chefen köpte ovetande av mig,kul överraskning. :)
Resten av dagen bestod av att skrapa gamla tapeter från en betongvägg,tog många timmar,blev inte ens färdig.
Så imorrn blir det målning på väggarna,borde inte ta sååå lång tid,sen vet man inte vad som händer,en maskin ska målas med,för den ska skickas iväg på måndag..hmm..

Hämtade ett paket idag,med massa gamla mobiltelefoner,för jag behöver en fungerande mobil med telia i jobbet,men ingen av dom mobilerna fungerande som jag ville,vissa fungerande inte alls,nån var låst till comviq..pust..
Men i lådan var iallafall en samsung laddare & headset,vilket chefen behöver,så nån nytta av dom 15:- plus frakt jag gav för lådan blev det iaf. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar