onsdag 27 februari 2019

Roadtrip dag 1

För ett tag sen var jag & K på en rätt lång roadtrip,så här får ni följa med på resan )
 On the road.
 Min rattmuff som K tog till sin bil..
 I Bäckebol fick vi äta lite,blev en double cheese burgare
 Framme i Ullared tog jag denna vagn.
Vilket var en Duplo båt )


 Första inlägget i korgen )
 Fanns lite kuddar på Morgan & Ola-Conny 
 Undrar om bärbara cd-spelare gör en comeback nu.
 Lego ullared

 Lite fika.
 Playmobil Ghostbusters
 Här var stugan )
 Här stod en vagn redo om man behövde.
Som var som Duplo djur )
 Med sjöutsikt...
 Så här såg rummet ut.
 Med tv.
 Våningsäng,vi sov inte där utan vi gjorde iordning soffan istället )
 Badrummet.
En selfie )
 Vi åkte tillbaka till Ullared på kvällen för lite mer mat,jag tog en vanlig whopper.
 Jag gick en sväng i lite butiker,den här 32" basen är fortfarande maffig )
Husvagn-tshirt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar