söndag 28 juni 2015

Hedekas bilutställning

Jag fick frågan om jag skulle till Hedekas & kolla på rallyt där,visst det kunde jag väl.
Rallyt kostade alltså 250:- & var nästan fullbelagt med antal,så tack men nej tack ;)
Stannade kvar i Hedekas & tog det lugnt istället :)
 Farsans Husqvarna Guldpil (en av 600 tillverkade i det utförande)
 Triumph Spitfire -63
Peugeot 404

 DKW Coupe Special -57
Opel Olympia -39
Oliver!!
 Porsche 911 Carrera RS -73
 Opel Rekord -55
 Saab 95 B De Luxe -64 
Volvo vs Saab

 Startproblem.
 Badande killar bak på en pickup
 Chevrolet Capitol Roadster -27
 Motorcyklisten frågade säkert brorsan om dom skulle rejsa...
 Triumph Herald 13/60 -68
 Denna volvon var visst morsans gamla,då var den vit med rattautomat..nu är den röd med vanlig växellåda.
Kommer bara ihåg att jag satt & lekte med den när vi inte använde den mer.
 Bra med husvagn om det blir ett långt rally.
 Ford Mustang -70
Ingen som vill leka med mig..

 Austin Mini 1000 -73
 Renault R 1103 Fregate -58
Bra med 2 extra traktorer med sig ifall den första stannar )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar