tisdag 9 september 2014

Dagbok

2009 19 Maj [18:03]

Kylskåpet kom ej igår,& inte idag heller.
Ändå ringde jag igår.

Päronen var här en kortis igår,efter att jag råkat trampa på hammaren som låg på golvet,rev bort en liten skinnbit under hälen,så man haltar lite.

Köpte 2st cykeldäck & slang igår,bytte det på kvällen,men råkade väl skada slangen då,så jag köpte idag 2 slangar & däckavtagare i plast,bra med extra slang i reserv,men nu verkade det funka,skulle bara behöva pumpa i mer luft.


Mötet på AMS var sådär,Silvia bara snackade om att allt hade ju varit så bra,& dom tyckte jag borde studera till järnvägstekniker,långt bort & ta CSN lån & hela skiten,ska på möte på måndag till psykologen för att prata mer om det,men hon vet att jag inte vill studera,det är inget för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar