lördag 5 maj 2012

Lördag.

Phju,vilken dag,först handla på Torp i vanlig ordning i diverse butiker.
Sen var det dags för lite jobb på gräsklipparen,tog loss knivbladet & slipade det,för det var lite skadat & rostigt.
Efter det var det dags att klippa gräsmattan,var segt då det var så långt.
Fick ihop den nya ljuddämparen under Kadetten,med hembyggt övre fäste.
Efter det slipade jag ner huven på Volvon,just runt grillen där den rostar väldigt mycket,la på rostskyddsfärg jag köpte idag,sen lite spackel i groparna,& sen pensla på lack,vilket gick sådär,då den färgen inte är gjord att penslas på,utan man ska ha i förtunning & färgspruta,vilket jag inte hade.
Men men,blev bättre än vad det var.

Sån här häfte kunde man få på Coop,vilket jag sysselsatte mig här på kvällen )









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar