tisdag 6 mars 2012

Tändstift.

Japp,detta kära ämne igen!
Hondan har gått på Volvons gamla tändstift,dom som hackade på Volvon,& dom hackade på Hondan med,men tänkte att det kanske går över om man kör ett tag,därför bytte jag inte tillbaka sist gång.
Nu hade jag juh tändstift jag köpte till Volvon från biltema som Volvon definitivt inte gillade,tänkte att dom borde gå på Hondan.
Så jag bytte nu,men Hondan hackade ännumera,så jag lyfte på tändhattarna för att se vilken cylinder den inte gick på,sen skruvade jag loss det stiften den inte gick på,men då blev det ett problem.

Tändstiftet hade gått helt av!
Och givetvis nere i motorn,där det är astrångt att komma åt.
Fick ta tändstifthylsan med häftmassa innuti så man fick upp nedersta delen.
Satte tillbaka ett av Volvons gamla stift.
Varför bråkar allt med mig!
Är som jag vore förhäxad att precis allt ska gå åt helvete!
Så jävla trött på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar