lördag 20 juli 2019

Veckans retro

Jag var lite oroad över att min cpu temp lätt kom över 70-80 grader,ibland ända upp till 95c.
Så jag fick tag på en begagnad Corsair Hydro H55 vattenkyld kylare.


Corsair Cooling Hydro H55 ger dig kraften av vattenkylning utan pill med slangar och pumpar.
Systemet består av ett vattenblock, integrererad pump och förmonterade slangar till en radiator med en högpresterande 120mm-fläkt.
Systemet är helt slutet och levereras komplett och är förfyllt med vätska.

Fläktar / Luftkylning
Fläkt (storlek) 120 mm
Medföljande fläktar 1 st
Rotationshastighet (fläkt) 1 700 rpm
Ljudnivå 30.32 dB
Flöde 57 cfm

Så nu efter lite moddning,då jag bara fick med fästen till Intel,& jag kör AMD så fick jag igång det,så nu ligger tempen på 42c.
Ganska stor skillnad det )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar