onsdag 14 november 2018

Rik!

Kära vän!!

Jag vill presentera mig för dig, jag är Dr.Tom Mayers en brittisk medborgare, även en personal på ett kontor i London (UNION BANK UK PLC) London. Jag är chef för revisionsavdelningen.

Jag är glad över att komma över till dig för ett mycket brådskande och lönsamt affärsförslag som jag tror kommer att gynna oss båda efter färdigställandet.
Jag kontaktade dig efter en noggrann tanke att du kanske skulle kunna hantera denna affärstransaktion, som jag kommer att förklara nedan.
Summan av £ 7,800,000.00GBP (Seven Million Eight Hundred Thousand Great British Pound Sterling) är flytande oåterkallad i min bank, eftersom alla ansträngningar att komma över till våra kunders släktingar som deponerat pengarna har slagit stenarna.

Det finns denna kund Mr Roger Ian Wright en amerikansk affärsman, grundare av ett Sao Paulo-baserat investmentbolag.
Den 22 maj 2009 dödade Roger Ian Wright, hans fru och hans två barn i en flygkraschstad, Trancoso, i King Air B350, i delstaten Bahia.

Alla försök att spåra hans närmaste var fruktlösa.
Min ställning här på mitt kontor kräver att jag undersöker och tillhandahåller Next of Kin, jag gjorde därför ytterligare undersökningar och upptäckte att Roger Ian Wright inte förklarade någon närmaste släkting eller relation i alla sina officiella handlingar, däribland hans bankpapper i min bank Enligt den brittiska lagen kommer pengarna att återgå till ägande av den brittiska regeringen efter 6 år om ingen gäller för att hävda fonden.
För att förhindra att detta händer har jag bestämt mig för att söka din hjälp för att du ska stå som hans närmaste, så att den nämnda fonden skulle släppas i ditt namn som närmaste och betalas in i din konto.

Alla dokument och bevis som får dig att hävda denna fond utan stress kommer att vidarebefordras till dig om ditt svar på det här mailet.

Jag tänker dela den med 50% för dig medan 50% för mig.
Jag ska skicka dig detaljer och nödvändiga förfaranden för att göra överföringen till ditt bankkonto.

Ska du vara intresserad? Vänligen skicka mig din:

1. fullständiga namn
2. Privat telefonnummer
3. Nuvarande bostadsadress
4. Yrke
5. Ålder och kön.

Ditt omedelbara svar kommer att uppskattas

Vänliga Hälsningar,

Dr.Tom Mayers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar