söndag 12 augusti 2018

Projekt Donna del 14

För ett tag sen så överhettade motorn,& jag fick byta kylarslang utanför en kyrka i Götene,då läckte även en diesel slang lite,som jag lyckades klippa av så den räckte precis.
Efter det så fick jag tag på genomskinlig 4mm slang,från Bauhaus,som kostade 6kr per meter,men eftersom den kanske inte tål bensin/diesel & hög värme så bra så köpte jag en riktig slang på Autoexperten,20cm för 20kr ..
Så när jag skulle byta slang så gick fästet sönder,som är till insprutningen..
Ringde till Opel & dom ville ha 650:- för ett helt kitt,som jag inte behövde,så jag ringde till Hedekas skroten,& visst hade han en sån bil (tror centrallåset kom från den bilen)
 Skrotad Astra -07.
Men eftersom jag råkade inte ha några kontanter på mig & dom tar inte kort så skulle jag swisha,men trots många försök med dålig mottagning,så fick jag delen gratis )
Så en stor shout-out till Kinkhems skrot )
 Trasig del,
 Hel del med slangar
På plats )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar