söndag 7 maj 2017

Roadtrip

Igår tog jag en liten tur till Säffle..bara för att liksom )
 Fint soligt väder )
 Jag )
 Framme till Dollar Store.
 Tog Audin idag )
 Kollade på parfymerna,såg flera av dessa askar..trodde dom stod på fel ställe..
Hunger games är väl nån film/serie,& på asken stod det "part 2"..men det var visst parfym..
 True,true..
Bara & maila bilder på era båtar..även bilar går bra :P
 Ett stop på Lidl & sen på Mcdonalds )
 Testade den nya Jureskog burgaren,Memphis.
Smakade sådär..har ätit äckligare,men coleslaw passar inte på en burgare iaf :(

 Antingen hälsade tempmätaren på mig,eller så var det troligare att det var sååå varmt,över 50c inne i bilen.. :/
 On the road again.
 En kyrka )

Hittade jag nått kul då?
 Små smala pommesfrites chips typ.
Var goda )
 Massa fina namn på en parfym,den blir nog bra )
 Stålborstar )
 Rostad lök med grön jalapeno.kan nog va gott att testa )
Ett helt normalt litet paket med tvättmedel & min MINIMALA hand ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar