tisdag 2 maj 2017

Roadtrip

Igår tog jag min första tur till Ullared för i år.
 Fint soligt väder )
 Glassar med mina solglasögon )
 Solen sken hela tiden )
Denna vagnen tog jag.
Som såklart var en Pfaff symaskins nummer )
 Nu fanns det även star wars doftgranar..
 Minns ni den modeflugan? nu finns det instruktionsböcker att köpa.
 Tror Coca Cola ska sluta att göra god dricka,& satsa på elektronik istället )
 Inte ens prins charmig orkar med allt gnat från fruntimmer ;)
 Massa folk var det.
 Ett stopp på Mandys Diner får man ha )
 Blev återigen en Cadillac burgare )
Nu med vanliga pommes frites,men dom våffelfritsen kan man köpa till om man vill.
 På hemväg.
 Var lång kö på väg in i Göteborg,men inte nån direkt trafik utåt,tur för mig )

Så vad blev köpt för mina 1100 kronor?
Lite smått & gott bara.
 Bland annat lite flytande vax,5-56 smörjmedel,hög temp grå & svart färg,vit färg,krom färg(kan bli intressant att testa nångång) & svart färg.
Lite godis också )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar