måndag 23 januari 2017

Kärleksbrev

Torkade bort tåren som rann nedför din kind.
Smekte dig ömt & drog dig tätt intill mig.
Kramade om dig & släppte inte taget.
Du somnade i mina armar.
Du betyder så mycket för mig.
Har aldrig träffat nån som dig.
Så som jag känner för dig har jag aldrig känt för någon tidigare.
Dig vill jag dela mitt liv med.
Dig vill jag älska för alltid.
Jag vill ta hand om dig,skämma bort dig,laga god mat till dig,ge dig massage.
Dela glädje & sorg med dig.
Stötta dig & finnas för dig i livet upp & nedgångar.
Du får mig att må så bra,du får mig att le & skratta.
Om du var här nu skulle ge dig en av mina goaste kramar & pussa dig överallt.
Sen vill jag somna i din famn efter att vi har älskat.
Åh älskling,saknar dig så myckeet.
Du är så underbar.
Du är mannen i mitt liv.
Jag älskar dig
Puss & kram från hjärtat ditt, <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar