måndag 19 augusti 2013

Dagen efter semestern

Japp,nu börjar jobbet igen..ett par minuter efter sju sa chefen att han ville prata med mig..jag sa "det var inte jag!!"   ...men det hjälpte inte..
Men iaf,nu är jag vice chef,med eget kontor,egen dator,egen telefon :)
Nästnästa vecka kommer jag vara chef i en vecka..stackars mina undersåtar..muahahaha.

Sen när jag kom hem hade jag fått massa post,2 brev från folksam,ett var om försäkringen på mopeden,& ett brev om autogiro-tillåtelse.
Men ringde & sa att jag ville säga upp försäkringen,jaha,sa han,han räknade på vad det skulle kosta,från förra tisdagen..jaha,26 kronor..men det var juh löjligt tyckte han,så han sa att vi skriver att du sa upp den igår,då blir det bara 23 kronor,& vi skickar inte ut räkningar på under 25 kronor,så jag slapp betala :)

Sen hade jag fått 2 brev från radiotjänst..en med en räkning som dom skickade igen,då jag hade slängt den gamla,för jag hade fått en annan räkning..men visade sig att den ena var framåt i tiden & den som jag fick nu var för bakåt i tiden..suck jaha..
Men det andra brevet stod såhär i:
Alltså att jag hade ingen skuld hos dom alls.
Jag ringde & dubbelkollade,fanns inget hos dom så dom 2 räkningarna kunde jag kasta :)
Woohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar